.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آیا هدفمندسازی از یکشنبه آغاز می شود؟
آیا هدفمندسازی از یکشنبه آغاز می شود؟

قبل از پایان سال دولت باید افزایش قیمت حاملهای انرژی را آغاز کند و احتمال می رود بعد از دهه دوم محرم برای این کار درنظر گرفته شده است.

در حالی که به سرعت به پایان سال نزدیک می شویم دولت باید با افزایش قیمت حاملهای انرژی و هدفمندسازی یرانه ها را به شکل رسمی آغاز آغاز کند.

این موضوع به طور حتم باید قبل از آغاز لایحه بوده سال 90 در مجلس صورت گیرد زیرا در غیر این صورت در عمل دولت برای نحوه تامین منابع در سال آتی بامشکلات جدی مواجه خاهد شد و با در نظر گرفتن همین موضوع شنیده ها حکایت از آن دارد که دولت دهه دوم محرم را برای آغاز هدفمندسازی یرانه ها در نظر گرفته و قرار است در مصاحبه تلویزیونی محمود احمدی نژاد در تاریخ 27 آذر ماه افزایش قیمت حاملهای انرژی کلید بخورد.

البته با توجه به آنکه دولت تلاش دارد از هر نوع تشدید جو روانی در مورد هدفمندسازی یرانه ها جلوگیری کند به نظر می رسد در روز خبر عدم افزایش قیمت بنزین توسط رئیس جمهور اعلام خواهد شد و افزایش قیمت احتمالی این حامل حساس به سال 90 موکول می شود البته در این مصاحبه در مورد کیفیت بنزین تولید شده در پتروشیمی ها از سوی خبرنگار صدا وسیما سئوالاتی مطرح می شود تا محمود احمدی نژاد در مورد نگرانی هایی که در هفته های اخیر پیش آمده، پاسخهایی ارایه دهد.

قابل ذکر است بر اساس الام رسمی سایت دولت قرار است این مصاحبه در ساعت 21 روز شنبه 27 آذر ماه از شبکه یک صدا و سیما پخش می شود.

در خبر فوق آمده است:رئیس جمهور شنبه 27 آذر بعد از اخبار سراسری ساعت 21:00 شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران، درباره مهم ترین مسائل کشور با مردم سخن می گوید.
ریاست جمهوری،دکتر محمود احمدی نژاد شنبه 27 آذر در گفت وگوی مستقیم تلویزیونی با مردم به تشریح مسائل مهم کشور و موضوع هدفمند کردن یارانه ها خواهد پرداخت./خبر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.